nedeľa 25. augusta 2019

Prečítané leto - O spánku

Tento týždeň sa u nás niesol v oddychovom duchu. Lebo aj spánok je hlavne o oddychu. A tak sme nespravili takmer nič z toho, čo sme plánovali. Žiadne lapače snov, o zvieratkách, ich dĺžkach spánku a polohách sme tiež len čítali (aj keď netopieriu polohu sme museli aj vyskúšať) a na snový denník, kam by si zbojníci zakreslili svoje sny som mohla tiež zabudnúť, lebo "dnes sa mi nič nesnívalo" a "ja si nepamätám čo sa mi snívalo". Nesmel však chýbať utorok v knižnici, kde boli tentokrát aj úžasné žienky z Edudramy. A dva kopce kníh. 


Ale spravili sme si aspoň čaj o ôsmej, a vyskúšali bylinky, ktoré pomáhajú k dobrému spánku. Bolo ich treba ovoňať, potom zaliať horúcou vodou....a zase ovoňať. Ja osobne milujem horúcu paru unikajúcu z čerstvo zaliateho bylinkového čaju. Samozrejme sme aj ochutnávali, a nakoniec si zbojníci namiešali svoju vlastnú čajovú zmes na dobrú noc. 






Tu vyzerá, že čaj funguje. Asi 5 sekúnd.


Výsledok experimentu však dobre zhodnotiť nedokážem, keďže som zaspala ako prvá. Štyrikrát. Značka: Unavená matka. Na to, aby o deviatej večer zbojníci spali a namiesto spánku nerobili po posteli kotrmelce či sa hrali na rytierov, tak na to treba asi silnejšiu dávku vo väčších množstvách. Nakoniec však zaspali, a tak pribudla jedna fotka (ok, priznávam, tak teda štyri) do môjho veľmi obsiahleho albumu s názvom "zbojníci spia". Tu je dôkaz namiesto sľubov. A dobrú noc :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára