nedeľa 7. augusta 2016

Prečítané leto - O hradoch

Hm, hrady. Keď som sa na začiatku týždňa zamyslela, zistila som že k hradnej tématike toho doma veľa nemáme. Vlastne takmer nič. Ako jediná mi napadla obrázková kniha Hľadaj na hrade. Už som sa pomaly začínala báť, že nebudeme mať čo čítať, keď som si spomenula ešte na Králička Kornela. Toho, ktorý sa rád učí. Tak sme sa aj my trošku priučili a vyrobili sme si meč a štíty.  



A vytvorili sme si aj hrad. Pomohol nám s tým Herkules (to lepidlo) a piesok z topánok. Toho máme v domácnosti vždy viac než dostatok :-)


Princezné, králi, rytieri...nič čo by zbojníkov až tak zaujímalo. Možno akurát tak Max, kráľ všetkého divého stvorenstva :-) Ešteže tu máme aj ježibaby a drakov... Draci, to je totiž to pravé zbojnícke. Som drak, čo žerie to, čo vidí, teraz to už o mne vieš. Dobehnem ťa v tejto chvíli, a malých Kubkov žeriem tiež. Ježibabka a všetci čo letia (nielen) na metle sú u nás doma vždy vítaní, a ani tento týždeň nesmeli chýbať. Keby ste náhodou nevedeli, u nás v spálni žije už pár mesiacov jeden drak. Taký perinový :-) Ale našťastie je to prítulníček a zatiaľ ešte nikoho nezožral. Zato ten drak, ktorý sa ku nám nasťahoval tento týždeň, už vystrašil veľa ľudí. Vrátane rodičov, starkej či náhodných okoloidúcich. 


Prihodím aj jednu trošku staršiu fotku Kubka s najobľúbenejším drakom. Popularita drakov u nás vlastne začala práve vďaka tejto knihe.


V piatok večer som si uvedomila, že na zbojníkov som úplne zabudla. Zbojníci k hradom rozhodne patria. A mňa nenapadá nič o zbojníkoch! Okrem Rumcajsa, ale ten bol len jeden a ja potrebujem nutne aspoň dvoch. Tých z uvandrovaného vajca mi je zasa vždy ľúto, tak tých radšej tiež nie. Asi bude potrebné rozšíriť knižnicu, tak ak máte nejaký zaujímavý tip, určite sa mu poteším :-)


Víkend sme zakončili výletom na Devín. Veľmi sme sa tešili na rytierov a plánovali si, čo všetko postíhame. Ale podobný nápad malo ešte pár ďalších (tisíc) ľudí. Takmer polhodinové parkovanie nás pripravilo o celé divadielko, a takmer aj o baterku v aute (to takmer 3 hodiny blikajúce auto bolo naše). Našťastie sme prišli práve včas na hlavný rytiersky turnaj a tak sme si to nakoniec pekne užili :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára